107 en anniversàri de la despartido de Frederi Mistral
Les contraintes liées à la situation sanitaire, ne permettent pas la tenue de la commémoration de la mort de Frédéric Mistral dans des conditions habituelles*.
Toutefois, ce jeudi 25 mars 2021 à Maillane, dans le strict respect de la réglementation en vigueur, une messe en provençal sera célébrée à 10 heures en l’église paroissiale par monseigneur Michel Desplanches, vicaire général du diocèse d’Aix et d’Arles.
Une cérémonie se tiendra ensuite vers 11 heures au cimetière. Elle se déroulera comme suit :
– Prise de parole de Monsieur le Maire de Maillane,
– Hommage de la Nacioun Gardiano avec dépôt d’une couronne de saladelle et allocution du capitaine, le majoral Guy Chaptal,
– « Moun toumbèu » dit par la félibresse Sabine Mistral, syndic de la Maintenance de Provence,
– Discours du capoulié Jacques Mouttet.
* Un nombre restreint de participants étant imposé, il se peut que certaines personnes n’aient pas accès aux cérémonies.
Li coustrencho ligado à la situacioun sanitàri enebisson la tengudo de la counmemouracioun de la mort de Frederi Mistral coume se fai de coustumo*.
Pamens, aqueste dijòu 25 de mars 2021 à Maiano, dins lou respèt rigourous de la reglamentacioun regnanto, uno messo en lengo nostro sara celebrado à 10 ouro en la glèiso parrouquialo pèr mounsegnour Miquèu Desplanches, grand-vicàri de z-Ais e d’Arle.
Seguira uno ceremounié au cementèri vers li 11 ouro. Se debanara ansin :
– Paraulis de Moussu lou Maire de Maiano,
– Oumenage de la Nacioun Gardiano, emé la pauso d’uno courouno de saladello e aloucucioun dóu capitàni, lou majourau Gui Chaptal,
– Moun Toumbèu, larga pèr la felibresso Sabino Mistral, sendi de la Mantenènço de Prouvènço,
– Dicho dóu capoulié Jaque Mouttet.
* Estènt qu’impauson un noumbre limita de participant, se pòu que d’ùni persouno noun agon la poussibleta d’intra.